Fundacja IMPULS dla Biznesu i Nauki
Mickiewicza 37/58
01-625 Warszawa
Zobacz mape
Masz pytania odnośnie tego szkolenia?
Skontaktuj sięZAKRES SZKOLENIA:
PREZENTACJA
Podstawy prezentacji: Precyzyjne wyznaczanie celów. Analiza odbiorców. Struktura. Rola w jakiej występuję.
Technikalia: wifi, sprzęt (komputer, smartfon), aplikacja teams, slajdy, miejsce i tło (kamera, oświetlenie), dźwięk (mikrofon, akustyka), czas prezentacji i przerw, woda, problemy techniczne.
AUTOPREZENTACJA
Kontrakt z uczestnikami, interakcja, chat, quizy, filmy, ćwiczenia, gif-y, metafora i porównania, zaskoczenie, gadżety, łamanie standardów, storytelling, action learning, improwizacja, podsumowania, informacja zwrotna, call to action.
WIZERUNEK
Wygląd – zasada 9 punktów
Mowa - rozgrzewka aparatu mowy, tempo mówienia, siła i barwa głosu, intonacja, akcent, artykulacja i dbałość o wymowę, siła pauzy, tiki i błędy językowe.
KOMUNIKACJA Z UCZESTNIKAMI
Nastawienie, sylwetka, mimika, kontakt wzrokowy, gestykulacja, zarządzanie energią i uwagą.
Głównym celem szkolenia jest rozwój umiejętności skutecznej prezentacji oraz podniesienie skuteczności: przekazu, przekonywania oraz oddziaływania, poprzez rozwijanie umiejętności komunikacyjnych i prezentacyjnych w sieci. Oraz rozwój umiejętności przyciągania, utrzymania uwagi i zaangażowania uczestników w formule online.
Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Czynny zawodowo trener biznesu, przedsiębiorca, executive coach i znany popularyzator pracy zdalnej. Od wielu lat pozostaje cenionym praktykiem w tematyce zarządzania strategią. Dzieli się wiedzą i umiejętnościami pozwalającymi na skalowanie i optymalizację modeli biznesowych, a także wdrażanie licencjonowanych gier symulacyjnych. Prelegent biznesowych konferencji i seminariów dotyczących zdobywania kompetencji oraz zarządzania. Aktualnie, poza prowadzeniem szkoleń biznesowych, wykłada coaching na SGH.