Organizator

Rafał Wiśniewski

Rafał Wiśniewski
brak ocen
  • Liczba uczestników:

    Liczba osób, które dotychczas wzięły udział w wydarzeniach organizatora: 0

  • Wydarzenia

    Liczba zorganizowanych wydarzeń: 1

  • Kategorie

    W których organizator prowadził wydarzenia:

    • Rozwój zawodowy (1)
  • Kontakt

    Masz pytania do organizatora?

    Skontaktuj się!

O mnie:

Rafał Wiśniewski - Menedżer, Dyplomowany menedżer zarządzania jakością, Trener – szkoleniowiec, Prawnik.

adres e-mail: rafal.wisniewski@autograf.pl; tel.: +48 669 296 614

W biznesie od 1994 roku. 

W trakcie swojej bogatej kariery zawodowej zajmował się organizowaniem oraz prowadzeniem działów, oddziałów oraz przedsiębiorstw w branży motoryzacyjnej, osiągając sukcesy finansowe i organizacyjne.   

Doświadczenie menedżerskie i szkoleniowe zdobył pracując dla największych firm dealerskich w kraju. Specjalizuje się w rozwoju biznesu ze szczególnym naciskiem na tworzenie, organizację i rozwój salonów sprzedaży samochodów, oraz prowadzeniem projektów ukierunkowanych na poprawę wyników finansowych i jakościowych organizacji.  Był także odpowiedzialny za organizację działów sprzedaży samochodów używanych. 

Pracował dla takich marek jak: Fiat, Alfa Romeo, Ford, Hyundai, Jeep, Kia, Peugeot, Skoda.  Jako Kierownik Autoryzowanego Salonu Ford należącego do renomowanego dealera brał udział w organizacji nowego punktu sprzedaży z sukcesami wdrażając koncepcję organizacji działów handlowych, działów F&I, działów administracji sprzedaży oraz organizację nadzoru nad bezpieczeństwem obiektu.  

Jako Dyrektor salonu Alfa Romeo w dealerstwie wielomarkowym doprowadził do reorganizacji działu handlowego w wyniku czego salon w roku, w którym globalnie marka odnotowała spadek zanotował 42% wzrost sprzedaży. 

Jako Dyrektor salonu Fiat w dealerstwie wielomarkowym wyprowadził salon w ciągu 1,5 roku od otwarcia na 6 miejsce w rankingu najlepiej sprzedających salonów w Polsce. Kontynuując swoją pracę po przejęciu salonu wielomarkowego doprowadził do jego rozwoju, aż do pierwszego miejsca w kraju. Sprawował nadzór merytoryczny nad pozostałymi punktami Fiat w dealerstwie.    

Przejmując opiekę w nowo powstałym dealerstwie samochodowym marki Ford przeprowadził kompleksową restrukturyzację procedur obowiązujących w ASO w efekcie czego dealer znalazł się w czołówce dealerów w Polsce pod względem jakości obsługi, wykorzystania potencjału rynku i realizacji standardów Importera.

Doświadczenie trenerskie zdobywał prowadząc szkolenia sprzedażowe dla handlowców podległych mu działów oraz szkolenia z organizacji sprzedaży dla menedżerów działów sprzedaży.  Zbudował kilka skutecznych programów wdrożeniowych dla nowo przyjmowanych pracowników firm dealerskich. 

Dzięki indywidualnemu podejściu i konsekwencji w pracy rozwojowej wyszkolił dziesiątki handlowców, z których wielu osiągnęło sukcesy handlowe oraz menedżerskie.

Dużą część pracy coachingowej poświęcił na wsparcie i rozwój podległych managerów sprzedaży.

Główne obszary kompetencji: 

  • Prowadzenie polityki personalnej
  • Organizacja firmy
  • Planowanie, organizacja i nadzorowanie sprzedaży samochodów nowych i używanych
  • Organizacja sprzedaży części oraz usług serwisowych
  • Organizacja sprzedaży polis i finansowania dla klientów
  • Organizacja działu likwidacji szkód komunikacyjnych
  • Umiejętność organizacji i nadzorowania działu przetargów
  • Wdrażanie i nadzorowanie procedur zarządzania jakością w tym ISO serii 9000  i 14000
  • Budowa procedur obsługi reklamacji
  • Podstawowa obsługa prawna organizacji dealerskich  Jako szkoleniowiec specjalizuje się w:
  • Szkoleniach sprzedażowych dla handlowców
  • Szkoleniach handlowych i zawodowych dla menedżerów branży motoryzacyjnej (sprzedaż, zarządzanie sprzedażą towarów i usług, organizacja działów, kompleksowe zarządzanie)
  • Coachingach dla sprzedawców i menedżerów punktów dealerskich (Sprzedaż samochodów, ASO, F&I) 
  • Szkoleniach dla pracowników działów samochodów używanych
  • (sprzedaż, zakup, zarządzanie)

  • Szkoleniach z zakresu postępowania z klientami reklamacyjnymi

Oferty organizatora

thumb
od: 690,00 zł

Szkolenie odpowiada na pytanie, co trzeba wiedzieć i umieć, żeby rozmowa reklamacyjna miała szansę ze stresującej konfrontacji przekształcić się w rozmowę o sposobie załatwienia sprawy.&nbs…

Data: 2021-06-18
Kategoria: Komunikacja
Więcej